Versio

Portfolio

Overzicht Reageren

Rik Vreugdenhil

Rik Vreugdenhil

03/02/2012 22:01:59
Quote Anchor link
Beste PHP hulpers..

ik ben opzoek naar een portfolio script voor mijn website..
Maar deze is moeilijk te vinden want ik wil graag iets met meerdere foto's

als je op de begin pagina ben dat je dan twee kolomen ziet in de 1 een kleine tekst en de andere een foto en zo meer producten onder elkaar.

Maar als je op deze foto drukt of op de tekst dat je naar een eigen pagina gaat van dit product met een grotere tekst en dat je onderaan meerdere foto's naast elkaar ziet staan in het klein. en als je dan op de foto drukt dat je dan de foto vergroot krijgt.

Maar dat je deze foto's en tekst kan toevoegen via een admin pagina..

Weet iemand waar ik zo een soort script kan krijgen???

PHP hulp

PHP hulp

17/05/2012 13:07:39
Gesponsorde koppelingen:
BHosted Hosting al vanaf € 1,- per maand

Controleer nu gratis jouw domeinnaam:

Reshadd farid
Redacteur

reshadd farid

03/02/2012 22:11:41
Quote Anchor link
zelf scriptje maken :P zoals ik doe, helaas is deze nog niet helemaal beveiligd en nog niet af dus ik kan hem je niet geven nog,

wel kan je heel makkelijk een portfolio website maken met een cms als je geen zin hebt om er zelf een te bouwen omdat de meeste scripts die je op internet vind toch helemaal moet aanpassen dan kan je net zo goed zelf iets maken als je daar de tijd/zin in hebt ofcourse.

Merijn Venema

Merijn Venema

04/02/2012 00:50:14
Quote Anchor link
Al eens gekeken naar WordPress? Daar zijn ongelovelijk veel plugins voor te verkrijgen en ook vast wel iets dat (bijna) voldoet aan jou wensen. Wat jij zoekt is namelijk niet moeilijk te realiseren. Sterker nog, ik denk dat je het sneller zelf kunt uitprogrammeren dan dat je een volledig werkend voorbeeld online weet te bemachtigen.

Het enige wat je nodig hebt is een database met 2 tabellen, portfolio_entries en afbeeldingen. Voor elke entry kun je afbeeldingen uploaden, die koppel je aan je entry en je voegt er een verhaaltje aan toe en dat is het.

Vervolgens hoef je op de front end slechts 2 pagina`s te maken. De home waar alle (recente) entries zijn terug te vinden en een detail pagina. Die detail pagina vraagt 1 parameter, een unieke sleutel van je portfolio_entry en op je detail pagina kun je alle data ophalen van je entry. Inclusief afbeeldingen.

Het enige wat je doen hoeft te doen is wat HTML, wat CSS en een leuke jquery plugin zoeken ( lightbox is wat je bedoelt of iets in die trend ) en implementeren.

Hooguit 2 uurtjes werk.

Victor -

Victor -

04/02/2012 12:02:31
Quote Anchor link
Als je dat script nog wil hebben, ik kan het voor je maken.
Contact anders even via PM.

Overzicht Reageren

Get Adobe Flash player